2008. március 27., csütörtök

Avaya tréning

Sziasztok!

A hajózásunk óta pörög az élet. Minden hétvégét be kell osztani, már nem sok maradt :)
Március elején lehetőségem volt elmenni egy 4 napos IP Telephony Design workshopra, ahol Avaya-s telefon rendszereket terveztünk agyba-főbe. Nagyon hasznos volt, ami a következő heti vizsgaeredményemen is meglátszott :)
A tréning Lincroft-ban volt, New Jersey államban. Hétfőn kora reggeli géppel indultam, Fort Lauderdale-ből. Ez kb. ugyanolyan messze van tőlónk, mint a Miami International, és sokszor olcsóbbak innen a járatok. A parkolást pedig tök jól megoldották: vannak a reptértől 1-2 km-re nagy kivilágított, őrzött parkolók, ahol lerakhatod a kocsit, a csomagoddal felszállsz az éjjel-nappal 15 percenként közlekedő buszra, és 10 perc alatt bent vagy a reptéren. Mindez napi 9 dollárért. Nem úgy, mint Ferihegyen...
A tréning Lincroft-ban volt, a szállásom pedig Red Bank-ben. Este tettem egy nagy sétát (~9km), Red Bank gyönyörű folyóparti kisváros, tele mindenféle hangulatos sörözőkkel, drága ékszerboltokkal. Teljesen más az építkezési stílus, mint itt délen. A házak leginkább a Key West-i házakra emlékeztettek. Képek itt.
Az órák minden nap 8-tól 5-ig tartottak. Az épületben volt menza, első nap el voltam ájulva, hogy saját étterme van, aztán a negyedik nap után undort kaptam a hamburgertől és a cheesesteak-től meg a sültkrumplitól, mivel a nagy választék ezekre korlátozódott. A csoportársaim jófejek voltak, 5-en amerikaiak, egy lengyel, és egy kolumbiai, na és a magyar srác :)
Így telt a hét. Pénteken sikerült egy esti gépet elcsípni, így már éjfélkor otthon is voltam.

Nincsenek megjegyzések: